Wednesday, June 12, 2013

Sup Meletup Bandar Tasik Selatan Memang Meletup


Assalamualaikum semua.. 

Hari tu temankan Zamri pergi ambil cek kat Bandar Tasik Selatan, Sg. Besi..Balik dari ambil cek kami singgah kat gerai Sup Meletup..Selama ni asyik lalu je tapi tak pernah berhenti try..

Gerainya kat tepi jalan sahaja..Senang nak cari pun..
Kami berdua order bihun sup daging..

Review aku sup diorang memang sedap..Tak berminyak sangat..Daging pun banyak..Aku kalau makanan berminyak memang tak suka..Sambalnya pun menepati selera..Aku rekomen sangatlah..Wajib cuba..;p
 

2 comments:

zaza said...

mmg meletup pon... rasenya tak mengecewakan... cuma dah banyak tempat jual jadik boleh komen yg mane sedap...

fyna said...

tengok pun dah menyelerakan ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...