Thursday, June 13, 2013

Surprise..!!!


Assalamualaikum semua..

Semalam aku dapat surprise kat office..Dapat bunga dari Zamri sempena anniversary kitorang..Sebenarnya anniversary kitorang hari Isnin bersamaan 10/06/2013..

Hari Isnin tu Zamri sakit pulak..Aku pun cutilah..Waktu jaga dia memang dia ada cakap nak buat surprise tapi dia sakit plak..Aku pun abaikanlah..

Memang tak sangka bunga sampai adalah bunga untuk aku..Rasanya aku pernah cerita kalau sampai Zamri bagi bunga hantar kat ofis memang aku pengsan..Tapi alhamdulillah semalam aku tak pengsan..Terharu dan terkejut sangat..;p

Alhamdulillah dah 8 tahun kami hidup bersama..Macam-macam yang kami lalui..Pahit manis semua ada..


Bunga yang dihantar..Sangat besar..Memang tak terjangka pun..
 
Muka terlalu excited..Sepanjang petang memang senyum sokmo jerr..
 
Jelaskan muka excited aku.. 

Memang tak sangka Zamri akan buat surprise macam ni..Sweet sangat..Banyak kali aku ucap terima kasih..Tak terbalas dengan kata-kata sebab dah buat aku terharu..;p 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...