Monday, July 22, 2013

Baju Raya 2013


Assalamualaikum semua.. 

Hari Sabtu laju-laju pergi first lady kat plaza alam sentral semata-mata nak tengok baju raya koleksi hatta dolmac..

Sampai sana cari baju merah tuh..Nasib baik pergi tengok dulu..Baju tu terlalu meriah kot..Nak pergi dinner oklah..Untuk raya Zamri tak bagi..Dia kata over sangat..Jangan kata dia tengok meriah aku yang tengok pun kata meriah..Kalau ada dinner baru aku beli kot baju tuh..

Cari punya cari berkenan plak satu baju tu..Cantik bagi akulah..Bagi korang tak tahulah..Simple tapi cantik..Sesuai dengan aku..Zamri pun setuju..Aku ingat nak amik merah tapi dia berkenan colour hijau..

Silalah menjamu mata..;p 

Last-last kami buat keputusan baju ni buat hari raya pertama..Maka tema kami tahun ni hijau..Baju anak dara tu hijau pucuk pisang..Aku dengan Zamri hijau lumut..

Tak abis shopping lagik ni..Banyak lagi tak beli..Terutama baju anak dara tu..Budaklah seronok time rayakan..Kita ni ak berapa sangat..Tapi jangan membazir pulak ye.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...