Friday, July 19, 2013

Lelaki Berhati Tisu


Assalamualaikum semua..

Topik hot fm pagi tadi..Tergelak-gelak dengar..Bila cakap pasal lelaki berhati tisu ni teringat zaman sekolah dulu..Aku pernah buli budak lelaki sorang ni..Suka buli sebab baru gertak sikit dah menangis..

Banyak kali jugak aku buli..Peliknya budak tu boleh jadi ketua pengawas tau..Lembik macam tu boleh jadi ketua pengawas..Aku pun pengawas jugak..Kiranya aku anak buah dialah..

Tapi anak buah buli ketua pengawas..Sekarang tak tahulah dia masih lembik lagi atau tidak..Kalau boleh teringin nak jumpa dia nak minta maaf selalu buli, selalu buat dia menangis..

Harap-harap satu hari dapat jumpa dia..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...