Friday, July 12, 2013

Nafsu Ramadhan..^_^


Assalamualaikum semua..


Dua hari puasa nih korang berbuka apa je??

Adakah macam kat atas nih??Aku berbuka puasa selama dua hari ni bersederhana sahaja..Tak pergi bazar pun..Memang niat kami kalau boleh tak nak ke bazar tahun ni..

Sebab kalau pergi ke bazar confirm pembaziran berlaku..Kalau pembaziran berlaku kan tak elok..Biarlah kita sederhana sahaja..;p

Fikirkan orang yang susah dapat makanan..Kita kat sini senang lenang buang makanan..Jangan membazir ye..Pesanan ikhlas dari Hajar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...