Wednesday, July 3, 2013

OOTD


Assalamualaikum semua.. 

Budget macam retis nak ootd bagai..Pada yang tak tahu ootd tu outfit of the day..Selalunya retis buat gini lerr..Tak lama lagi mesti ada yang tiru plak aku buat macam nih..

Tapi aku tak akan buat duck face ye..^_^
 
Apa yang aku pakai semalam..Memang nak tunjuk sebab aku beli dari kawan aku..

Yang ni pulak aku pakai hari Sabtu..Nak pi dating dengan sugardaddy aku.. 

Alang-alang aku dah buat entry ni kan..Sejak dua menjak ni aku sering diganggu oleh beberapa orang..Yang chat nak berkenalan..Yang panggil aku baby, sayang apa semua..

Aku tak nafikan yang aku ni seorang open minded..Tapi tak bermakna aku murahan..Faham ye makna aku nih..Lagipun aku ada suami..Tolong hormat..Kalau aku masih bujang pun aku tak suka orang boleh suka2 panggil aku macam tuh..

Ada yang panggil aku baby tuh dah berkahwin pun..Ko ingat aku nak skandal2 nih..Sorry my sugardaddy lebih hensem dari uols..Aku masih bahagia dengan suami aka sugardaddy aku..

Orang-orang macam ni aku tak nak malukan diorang cuma aku block diorang dari hidup aku..Aku bukan budget hot macam orang tergila-gilakan sangat..Tak pernah ada perasaan macam tu pun..Cuma aku minta tolong respect orang..Apa perasaan korang kalau ada orang buat kat wife kau macam tuh?? Terima tak??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...