Wednesday, July 17, 2013

Restoran Rebus-Rebus Steamboat & Grill, Padang Jawa


Assalamualaikum semua..

Sebelum puasa Zamri ngan kawan-kawan ajak makan kat steamboat..Aku cari tempat dan pilih kat restoran rebus-rebus ni sebab nak kelainan sikit..Ada grill..Steamboat sahaja boring kot..

Dapat alamat terus pergi..Senang je nak cari kat area alam avenue, padang jawa..Kedai dia tak adalah macam steamboat lain..Kedai dia biasa-biasa jer tapi makanan terbaik..Aku suka grill dia..Sangat sedap okeh..

Jom layan gambar..

Pakcik ni sangat suka grill..Kononnya kena dengan diet dia..

Pergi dengan kawan-kawan ofis dia..Diorang susah sikit nak makan..Ada budak kecil..Aku tak ada budak kecil nak handle bahagia je makan..;p

Poyo dengan chopstick bagai..Fefeeling macam kat drama korea tu..Kata makan teppanyaki kan..haha~

Aku cuma mengadap daging sahaja sebab aku kan peminat tegar daging..Ayam semua tak layan..Daging dia makan gitu saja pun dah sedap..Tak payah sos bagai..

Steamboat memang ko tak layan sangat sebab dah mengadap grill sahaja..

Bila tengok gambar ni terliur balik..Kami akan kembali lagi untuk makan..

Nah..Live update dari keek..;p



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...