Monday, August 26, 2013

Bahana Sushi


Assalamualaikum semua.. 

Aku akan cuba update blog sekerap mungkin..Ada entry lama dan ada entry baru..Maksudnya cerita lama baru aku nak letak kat sini..Tak pelah janji aku update ye..


Sepanjang puasa langsung tak dapat makan sushi..Asyik tengok orang upload kat instagram jer..Nak ajak Zamri memang dia tak makanlah..Tekak melayu sangat..

Aku ni tekak jawa moden..Tak kisah makanan apa janji halal..Ajak kawan ofis makan..Terus setuju sebab dia memang mengidam..Tak lama lagi nak bersalin dah..Baik kita tunaikan hasrat dia..^_^

Puas hati dapat makan setelah hampir 2 bulan tak makan..Tapi rasa macam nak makan lagi..Jom2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...