Monday, August 26, 2013

Jamuan Raya WPKL


Assalamualaikum semua..

Tiba-tiba jamuan raya terus ye..Macam aku beritahu sebelum ni..Ada cerita baru dan cerita lama..Ikut suka aku je nak letak kan..;p

Jamuan raya dekat ofis kami di KL..Kami dari HQ memeriahkan majlis dan memenuhkan majlis..haha~

Gambar sebelum nak bertolak..Sempat lagi nak bergambarkan..Diorang nih kalau tak ada kat ofis mesti senyap..Kalau ada korang fikirlah sendiri ye..

Gambar aku wajib ada lorr..

Sampai2 jumpa mak datin 2 orang nih..Sporting habis..

Kami sampai majlis belum bermula..Bila belum mula apalagi kitorang amik kesempatan bergambar kat atas pentas..

Bila majlis dah start pun bergambar jugak..Gambar ni penuh cahaya keimanan sangat..Aku pakai lens colour gray..Ikut tema baju..hehe~

Mak dara..Belakang tu dapat hadiah banyak..Bila dapat hadiah banyak jadi gila sampai terbawa2 dalam kereta..

On the way kami balik ofis jalan jem sangat..Gelak sakan dalam kereta bagi hilang rasa bosan..Tak percaya korang boleh tengok video kat bawah nih..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...