Tuesday, August 27, 2013

Jom Spa Di Rumah..^_^


Assalamualaikum semua..

Korang ingat tak boleh buat spa kat rumah..Janji rajin okeh..Kalau malas dan rasa banyak duit silalah buat kat spa..Aku ni tak berapa nak banyak duitlah..Maka buatlah spa di rumah..Google punya google aku jumpa produk yang boleh buat spa dirumah..

Dah lama nak beli tapi tak beli2..Last2 nak raya baru aku beli..Konon-konon nak cantik da boom raya nanti..;p


4 barang sebenarnya aku beli..Lagi satu sabun payung mahkota..Dah guna baru ingat nak ambil gambar..Jawapannya tak ada dalam gambar..

First time guna lulur biji kopi dengan gel mandian santan kelapa terus suka..Kulit terus jadi licin dan lembut hokeh..Tak pernah rasa kulit licin macam tuh..Zamri asyik nak pegang jer..

Lepas tu badan jadi segar je..Hilang penat satu hari kerja..

Banyak khasiatnya juga..Korang boleh baca kat blog spa *d* rumah..

Aku beli juga garam spa kaki nih..Bau best..Bau lavender gitu..Lepas rendam kaki aku akan gosok tumit guna penggosok tumit..Tumit cantik je..Tak adalah merekah bagai..Mak aku selalu pesan muka je lawa tak guna tapi kaki teruk..

Lepas pakai lap kering2..Pakailah losyen kaki..Aku suka pakai stokin lepas sapu losyen..Karang berjalan satu rumah habis losyen tuh melekat kat lantai..

Korang boleh cuba kalau tak percaya..Aku puas hati..Mungkin akan repeat order bila habis..Korang nak beli boleh pergi ke fb spa *d* rumah..

Selamat berspa..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...