Sunday, August 25, 2013

Melaka River Cruise


Assalamualaikum semua..

Dah lama cerita nih..Dah basi pun..Baru jumpa gambar..hehe~

Kami rancang nak pergi ke Melaka River Cruise ni malam sebab pemandangan mesti cantik..Lepas maghrib kami terus gerak pergi sini..

Sesat walaupun Zamri orang Melaka sebab kami tak pernah pergi sini pun..Aku ok lagilah kan..Aku orang Selangor..Yang orang Melaka pun tak pernah pergi..Apa cerita??

Jumpa juga akhirnya..Kami follow signboard jer..Sampai kami terus beli tiket..Tak beratur panjang pun..

Tiket untuk dewasa RM10 je..Kanak2 pula RM5..Murah je..

Aku tak banyak gambar kat sini sebab kamera tak bawak..Harapkan tab sahaja..Korang tahu jelah kalo tab tempat gelap langsung tak nampak apa pun..

Nasib baik kat sini ada cahaya..Kalau kat bot memang kirim salam ye..Yang tu adik aku..Masih anak dara..;p

Ni mak dara..

Anak dara lagi..Kita bagi peluang anak dara bergambar banyak2..Nak cari calon..haha~

Bapak dara dengan anak dara..^_^

Naik cruise ni seronok jugak..Katanya first time kan..Cuma air sungai tu agak busuk sikit..Bila terpercik habislah..Pemandangan memang cantik..Baik pergi malam bagi aku..On the way sepanjang sungai tu akan ada penjelasan tentang river cruise nih..Sejarahnya dan sebagainya..

Mungkin aku akan pergi lagi..Hari tu tak puas sangat berjalan sebab ada jerebu..Next time kita jalan puas2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...