Tuesday, September 17, 2013

Makan-makan at Ramal Food Junction, Kajang

 
Assalamualaikum semua..
 
Niat kami kesini sebenarnya nak makan kat satay willy tapi tutup rupanya..Kempunan nak makan satay..Hari tu ada jamuan makan sikit jer..
 
Alang-alang dah sampai makan jugalah kat sini..Kat sini banyak gerai..Ikut tekak je nak makan apa..
 
Aku teringin nak makan mee udang plak bila tengok ada gerai mee udang, kuala sepetang kat sini..
Terus order 2 sebab si adik pun nak makan juga..Nasib baik sedap..;p
 
Gerai abang burn pun ada..Zamri order burger dengan meatball..Nak rasa meatball kat sini jugak..
 
Bagi aku meatball ikea sedap lagi..Tak boleh lawan mana2 kot..Kalo ada yang sedap selain ikea beritahu aku ye..Meh aku nak terjah..Homemade punya lagilah aku alu-alukan..hehe~
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...