Tuesday, September 24, 2013

Muka putih Tangan Pun Haruslah Putih..;p

 
Assalamualaikum semua..
 
Aku terpanggil nak buat entry ni sejak raya hari tuh..Terpanggil konon..haha~
Aku ada pergi jamuan raya hari tu kat Pahang..Khas untuk pekerja kat sana..Dalam majlis tu ada sesi karaoke..Suara pekerja-pekerja kat sana mantap kot..Ada yang macam Ziana Zain dan ada yang macam Awie pun ada..
 
Ada seorang pekerja ni cantik, suara pun sedap..Ramai tengok..Aku tengok pun kagum tapi bila aku pandang atas bawah gagal sebab tangan dengan kaki hitam..Jauh warna dengan muka dia..Muka dia putih melepak..
 
So, aku terus buat kesimpulan mesti dia ni dulu hitam..Memang betul tekaan aku..Ada pekerja sebelah aku mengiyakan..
 
Ok..Adik2 kakak2 yang nak putih sangat tu janganlah lupakan bahagian lain ye..Jangan focus kat muka sahaja ye..
 
 
Contoh muka dengan tangan lebih kurang je..Dulu, aku pun tak berapa nak cerah..Tak percaya tanyalah Zamri..Zamri sampai sekarang dia dok kutuk aku hitam masa dulu2..
 
Aku nak share tips yang korang boleh amalkan..Bukan tangan je putih satu badan hokeh..
 
 
Silalah guna lulur dan scrub putri binary..Banyak kali aku tekankan kat sini perempuan dan scrub tidak boleh dipisahkan..Benda wajib ada kat bilik air ye..Kalau korang tak suka brand ni boleh cuba brand lain ok..Aku tak ada share pun dengan putri binary ni..Cuma aku salah seorang customer yang berpuas hati..Buatlah 2-3 kali seminggu..
 
Kalau lagi rajin hari-hari pun ok..Pakai ni bukan badan je cerah tapi celah-celah ketiak atau celah kangkang cerah juga..^_^
 
Lagi satu benda wajib jangan lupa pakai losyen..Aku pakai yang ini..Kalau boleh carilah losyen yang ada perlindungan dari sinar matahari..Skema sangat ayat..
 
Bertahun dah aku pakai Vaseline ni..Patut diorang ambil aku jadi model..haha~
 
Selamat mencuba ye..Biar kita cantik atas bawah..Lagi seronok dapat pujian dari suamikan..Bila Zamri puji aku rasa berada di awan-awangan..Perasan..;p

3 comments:

Mr.Superman said...

balik rmh hrtu mama tlg lulurkn tgn. saje gatal nk mencuba saje2 :D jenis yg ada bijik2 tu.ya Allah pedih kot cm nk tersiat kulit :( mcm mn korg bole pakai

Siti Hajar Masri said...

Mr. Superman:
Macam mana mama awak buat smpai tesiat kulit tuh?? x pernah pulak saya pakai smpai begitu sekali..

thomas said...

Wah!Banyak cara utk memutihkan badan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...