Friday, September 6, 2013

Tips: Kulit Selembut Bayi

 
Assalamualaikum semua..
 
Siapa tak nak kulit lembut bayikan..Semua orang nak..Tak susah pun..Senang jer..Janji kena rajin..Kalau tak rajin memang tak dapat kulit selembut bayi..
 
Lulur dan scrub..
 
Korang pilih je lulur dan scrub mana-mana yang korang suka..Aku suka guna putri binary yang colour pink punya..Murah je..Terbaru aku guna produk kat bawah tuh..
 

 
Buat seminggu 2 kali..InsyaAllah kalau korang amalkan bukan kulit je lembut tapi daki susah nak lekat..Celah kangkang pun boleh putih..Tak percaya?
 
Cubalah..;p
 
Tak susah nak amalkan sebenarnya..Sebelum korang mandi lumur satu badan dan gosoklah..Lepas tu biarlah 2-3 minit baru bilas..Dah bilas mandi macam biasa..
 
Kalau korang lagi rajin lepas mandi pakailah losyen untuk kekalkan kelembapan kulit..
 
 Lulur dan scrub adalah benda wajib bagi perempuan tau..
 
Percayalah dan korang akan suka..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...