Monday, November 18, 2013

Facebook


Assalamualaikum semua..

Aku dah jarang update apa-apa kat facebook..Aku on fb kalau ada mesej, tag ataupun friend request..Aku accept je siapa pun nak kawan dengan aku..Kecuali kau ganggu hidup aku, aku akan block dan report pasal kau..

Banyak dah kena block ngan aku sebab mengganggu hidup aku..Hantar mesej yang bukan2..Aku memang nampak moden tapi aku bukan perempuan murahan yang senang-senang nak terima ayat jiwang karat kau tuh..

Itu salah satu sebab aku tak minat nak on fb..Lagi yang buat aku langsung tak berminat ngan fb sebab ada makhluk Allah ni dok update gambar syok sendir..Lepas tu show off barang2 dia beli..

Halooo..Orang lain dah pakai prada, chanel, celine bagai tak kecoh pun..Ada sekali aku tahap bengang ngan makhluk Allah ni sebab dia update wallet baru..Aku tak kisah pun sebenarnya kau nak update tapi yang pergi beli sebijik macam aku punya tu apasal??

Sebelum dia beli memang asal jumpa aku dok belek aku punya wallet..Ko memang tak ada citarasa yek?

Aku memang saje up entry ni..Biar dia baca..Aku dah lama tak update tup2 update entry macam ni pulak ye..haha~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...