Sunday, May 18, 2014

Special Dish for My Family..


Assalamualaikum semua..

Tajuk tak boleh blahkan..haha~

Bagi aku special sebab aku jarang nak masak lauk heavy..Ada orang diet kat rumah ni..Maka tak bolehlah masak makanan yang berminyak sangat..

Kali ni boleh masak lauk macam-macam sebab family aku nak datang..Diorang kalau serang confirm licin..


Aku masak asam pedas ayam, ayam masak kicap (untuk kanak-kanak riang tak makan pedas) dan sayur kobis tumis campur sotong..Ada telur masin ngan telur dadar tapi tak sempat nak ambil gambar..


Motif aku ambil gambar ayam masak kicap ni sebab yang ni je aku rasa ada hiasan..Yang lain hampeh..Yang penting sedap wokeh..

Memang tepat tekaan aku semua makanan ni licin..Lepas makan aku potong buah pun licin..Seronok je tengok..

Korang jemput tengok jelah ye..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...